2011-09-10

Fest i Malmö


"De' ä' fest nuu.. i Malmö, Malmö, Malmööö... fest i Malmö, fest i Malmö, nuu.. Malmö kom igen nu!"

Igår drog jag och sex tjejkompisar till Malmö för att festa till det! Även om en av tjejerna skrek och tjoade "fest i Göteborg" första delen av kvällen haha.. Vi drog till en nattklubb, "båten", där vi festade hela natten. Efter det skulle vi äta och då träffade vi på en norrman som bjöd fem av oss på mat, fett chill! Jag trillade ner på ett tågspår, men fick bara lite ont i ryggen. Skrattade senare hela vägen hem och klockan sju var jag hemma och sov. Helt slut! Men kvällen var galen, rolig och helt jävla sjuk.. Nöjd! :)

Vill bara säga det att Malmöbor är överlag otrevliga! Kaxiga och ohyfsade! Helt annorlunda än mot när jag festade i Göteborg i Augusti, där var alla glada, trevliga och sociala - underbart! Malmöborna gör mig mindre stolt att vara skåning..

... LOOK: hade sotiga ögon med svart och silver, min svarta fodralklänning från Chelsea i Göteborg och röda converse plus så är jag nyklippt i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar