2011-09-06

händelserik dag

Först hände det en random grej på team sportia idag då jag blev haffad på väg ut ur butiken. De frågade om jag kunde ta på deras tjej-vinterjackor så de kunde ta foto, mitt huvud skulle klippas bort så de behövde bara min kropp (?). Tre foto, tre olika jackor och troligen tre minuter senare så sa de tack för hjälpen och att jag fick välja vad jag ville i butiken för 100kr... Vad finns där för 100kr? Det slutade med att jag valde ett par illröda fotbollsstrumpor! jag spelar inte fotboll..!

Som sagt är jag arbetslös. Men idag ringde min pappa och sa att hans jobb behöver lite extra arbetskraft imorgon och bara så där ska jag hoppa in och tjäna lite pengar imorgon. Väldigt glad blev jag faktiskt! Vill ju arbeta! MEN jag fick ringa älsklingen och säga att jag inte kunde komma och sova hos honom denna kväll för jobbet börjar 07:30. Känner mig nu jättehemsk när jag sitter här istället för att vara med honom ikväll som vi bestämt! Jag hade också längtat väldigt mycket så det gör det bara ännu jobbigare... Ska ringa honom sen, bara för att!

Efter detta trodde jag inte det kunde hända mycket mer men så ringer telefonen igen och det är ifrån ett företag som jag sökt jobb hos!!!! Snopen blev jag och nu är jag också väldigt nervös eftersom vi har bokat in en sorts webbintervju redan på fredag, och jag förstår INGENTING! Hoppas jag fattar senare och inte verkar helt blåst... Kan ju inte annat än att testa på yrket: Mediasäljare.

Nu får jag antagligen gå och göra mig redo för sängen eftersom jag ska upp så tidigt imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar