2011-12-24

it's christmas time


GOD JUL! Merry fxxxxx' Christmas!

Idag/ikväll har det varit massa mys och mat med de närmsta släktingarna. Väldigt trevligt har det varit men jag har nog försatts i någon form av matkoma som kommer hålla i sig resten av kvällen.
Mer julmusik orkar jag inte med, jag kommer få ont i öronen! Måste lyssna på riktig musik, ffs!
Julklapparna är inte det viktigaste med julen men det är faktiskt himla kul att slå in dem med massa glittrigt snöre och ännu roligare att se ansiktsuttrycken på personerna när de öppnar. Jag älskar att ge, få är inte helt fel men ge är något alldeles extra. Hursomhelst fick jag bland annat torrshampoo i julklapp; ska bli intressant att se hur bra det verkligen fungerar. Jag fick även två par nya raggsockar (glädje), ett snyyyggt armband, plattång och en efterlängtad chokladtomte. It's those little things that give my lips the shape of a banana. Men bäst av allt var när mamma öppnade hennes och pappas klapp från mig där jag tagit deras bröllopsfoto som vanligtvis hänger ovanför deras säng; helt ovetande var de om att jag tagit fotot och byt ram till en som passar bättre och är mycket finare. Mammas reaktion var oslagbar.

Imorgonkväll blir det helt andra grejer! Fest, ös, röj och dans för hela slanten. Min fina Nalle Maja har fyllt år och ska firas ordentligt plus så är det juldagen. Det är ALL IN som gäller; Go hard or go home!

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan för lite mera mys med familjen och jag ska ta med mig min chokladtomte!

Riktigt god jul till er alla! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar