2011-12-04

oi oi oi oi oi, vamos dançar kuduro

denna fredag innebar fest.
Jag och my babe Jonna (min nyhemkomne vän) fick ett plötsligt sug efter att festa till det. Det blev en mysig tvåmannaförfest med mycket prat och en del "catch up" för oss. Vi tog tåget till Hässleholm (en stor håla men faktumet kvarstod att vi faktiskt aldrig festat där och vi känner väldigt få personer därifrån, och lite nya människor var vad vi var ute efter), det blev en del dans på tåget på ditvägen och vi var mer taggade än någonsin. Väl i Hässleholm drog vi till Harry's och dansade loss (med paus för shot) hela natten. Vi hann inte mer än in på Harry's innan en trevlig kille hoppade framför oss och stoppade oss; "Vill ni ha något å dricka?". Vi behövde inte fundera länge och min snygga väninna valde bestämt tequila rose-shot till både mig, henne och killen. Vi tackade för oss och utforskade resten av stället. Senare dök min pojkvän också upp och gjorde kvällen komplett.
Roligaste utekvällen på länge, jävligt nöjd dagen efter - knappt bakis! ;)

MAKEUP: Jag hade svartsotade ögon med silvrigt glitter, sotade ögon är något av det vanligaste jag brukar göra, passar till nästan allt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar