2011-12-15

Lussevaka (redan?!)

Jag har haft full rulle den senaste tiden! Det har varit kaffedejt, julfest, efterlängtad julshopping i Lund, myskväll, färgat håret, fika på Bagels, Lussevaka firande och födelsedag/ettårsdag för mig och min kärlek och samtidigt har jag fixat inför julafton, stressat efter julklappat och funderat över vilka/vilket yrke jag ska satsa allt på. It's all or nothing.



Bilden är från Lussevakan i måndes, 12/12. Trevlig mysförfest med min mycket kära vän H., några gamla klasskompisar och övriga treviga. Det var mycket popcorn och en del mintu. Vi drog vidare ut på stan till Bånken där vi dansa till ösig musik och blinkade spotlights, synd var att vi fick trängas med alla de andra på stället (läs: väldigt fulla och ostadiga på benet 93or).

Men inget slår lussevakan förra året! Förfesten ägde rum i stan med många av mina fina och vi drog vidare lagom förfriskade till Bånken (once more..) och där dansades det mycket och under småtimmarna lämnade jag singellivet. Nu känns det som om Lussevakan 2010 nyss ägde rum, tiden är som vinden - svischar förbi och omöjlig att fånga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar