2011-11-18

flashing five

Efter jobbet träffade jag H. och vi pratade om sisådär allt möjligt och drack välgjorda chokladlyxshakes från MAX, muuums...

Framåt kvällen (uttråkad men full av energi) blev jag bara tvungen att smygbörja peppandet på riktigt inför lördagens festligheter så provade olika outfits. Letade långt in i garderoben, bildligt talat, för att hitta något jag inte använt på år och dar för jag är sugen på att ha något annorlunda än tajt snygg klänning och öppet slappt linne med sexig kjol.

Delar såklart med mig av några av de olika outfit jag lekte med i en "fin" bildsammansättning av något slag...
Jag är medveten om att ni har ögon men jag tänker beskriva ändå; 1an är en silvrig paljettaktig topp med utsvängd svart kjol och skärp i midjan, ääälskar ryggen. 2an är samma pajett-"topp", med transperant skjorta över, ingen urringning alls utan väldigt hög (?) vid halsen kommer väl kvävas långsamt. 3an är klart en favorit - ett ofta använt långt linne, med oversize kavaj över. 4an är ett turkostlinne med lite "glitter" högst upp och en öppning i ryggen. 5an är tajt kjol med dragkedja och en tröja (?), typ slapp, oversize, kort på längden med små leopardfläckar på som mönster..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar