2011-11-30

saturday mysterious green

Jag vet att jag sagt att jag skulle "spara" mig ett litet tag när det gäller festandet MEN i lördeskväll blev jag så sinnessjukt rastlöst. Jag ville ut ur huset och känna puls. Jag ville vara social. Jag ville dansa av mig. Efter att ha messat med fina Jenny drog jag in till stan vid elva och vi drog till Bånken. 20+ och trångt! Men vi dansade loss så gott det gick. Wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle

Jag skrev för ett par dagar sen att jag skulle lägga ut bilder på speciella sminkningar så detta var min sminkning som jag lekte med i lördes. Mysterious green tänker jag kalla den. Jag skuggade ögonen med fyra olika gröna nyanser ögonskugga, hade flytande blå glittrig eyeliner precis i ögats innervrå och sedan mascara as always. Jag har jobbat på bilderna en del, hoppas det ser snyggt ut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar