2011-11-25

where ever in the world you'll go there'll be a place in my heart for you

ÄNTLIGEN! Nu orkar min lilla sjukling till vän träffa mig. Hon har varit borta i ungefär 5 veckor, närmare bestämt i USA för en rundresa över hela kontinenten. Vi har känt varandra i sju år, och är väldigt nära vänner, och aldrig varit ifrån varandra såhär länge och under tiden har vi inte snackat överhuvudtaget. Men nu äntligen är jag välkommmen att springa över till henne och ivrigt rota i hennes resväskor för att se allt snyggt hon shoppat och sedan sätta mig ner och lyssna på alla hennes historier från den senaste månaden. Det går inte förklara hur mycket jag längtat! Men istället för att sitta här och skriva om detta som om jag vore en 5 åring och det bara var sekunder till tomten ska knacka på dörren så tänker jag slänga upp en bild. En uråldrig bild dagen till ära.


----------------------------------------- 2007 -------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar