2011-11-24

torsdag


House of Bagels med finast idag. Hon åt sin middag och sedan drack vi ett x antal omgångar té och svullade oss med årets första lussekatter (plockade givetvis bort alla väl gömda russin... ondska). Sedan kom lilla Sandra och joinade oss. Mysigt som vanligt även om vi saknade en bit av pusslet som stannat hemma eftersom hon inte mådde bra.

Vi diskuterade nyår. Nyårsafton ger mig alltid en sån ångest! Det blir aldrig som jag tänkt mig, kanske beror på för höga förväntningar? Jag har testat finmiddag med dans och fest i lokal, jag har testat mysig middag med brädspel och kareoke med några få närstående, jag har testat hemmafest med dricka och fyrverkerier, jag har testat liten sammankomst med ännu färre personer som innehöll kortspel och en härlig tolvslagetkyss. Jag har testat allt. Förutom en resa till en pulserande storstad eller en romantisk exotisk strand, men dit kommer jag. Om några år!
Men hur blir det i år? Antagligen bullshit..

En mycket bra torsdag, och nu är helgen här! ;*


bilden är ifrån onsdagskväll... Då var det [tamtamtam drumroll] fotbollsmatch på tv med älskling som gällde... the things you do for love ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar